“Dankzij VestaTech komen we zeer professioneel naar buiten.”
Ondersteuning van de interne en externe werking
Vetpharm is een distributeur van diergeneesmiddelen. Een doorgedreven klantgerichte aanpak, daar staat Vetpharm voor. Samen met de dierenarts gaan ze op zoek naar de beste oplossing voor darmgezondheid en respiratoire problemen van landbouwdieren.
Om hun interne en externe werking te ondersteunen, doet Vetpharm beroep op VestaTech.
Veerle De Gussem, logistiek verantwoordelijke: “Vetpharm is een snelgroeiend bedrijf. Op IT-vlak hinkten we een beetje achterop en heeft VestaTech ervoor gezorgd dat we snel op een efficiënte, moderne manier konden werken.”
Telefonieplan op maat
Veerle: “In het begin kwamen de meeste telefoons binnen op de gsm van onze medewerkers. Op de duur was dat echt niet meer haalbaar en begonnen we oproepen van klanten te missen”.
Om een antwoord te bieden op dit vraagstuk, installeerden we een VoIP-telefooncentrale met bijbehorende telefoontoestellen. Bovendien werkten we in overleg een volledig telefonieplan op maat uit, met welkomstboodschappen, keuzemenu’s en vangnetten voor buiten de kantooruren.
“Dankzij de nieuwe telefonie komen we zeer professioneel naar buiten. Onze telefoniekosten liggen een stuk lager dan vroeger en aanpassingen door bijvoorbeeld de komst van een nieuwe medewerker zijn in een handomdraai gebeurd.”
Dynamische software voor een team in beweging
De medewerkers van Vetpharm zijn vaak onderweg of ter plaatse bij klanten. Of ze gaan na de kantooruren nog thuis aan het werk. Om hen overal efficiënt te laten werken, besliste Vetpharm om met Office365 te werken.
“De omschakeling was in een oogwenk gebeurd. Vrijdag werkten we nog op de oude manier en maandagochtend kon iedereen aan de slag in de nieuwe werkomgeving. Op kantoor, bij de klanten of zelfs onderweg.”
Tot slot installeerden we een Firewall van Barracuda en configureerden we VPN-tunnels. Ze kunnen de medewerkers altijd en overal op een veilige manier werken.